100 dages tilfredshedsgaranti

Tilfredshedsgaranti

  1. Introduktion

Hos Nordic&Beyond er vi dedikerede til at sikre, at du er fuldt ud tilfreds med dit køb. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds, er vores tilfredshedsgaranti her for at hjælpe dig.

  1. Hvad Omfatter Garantien

Vores tilfredshedsgaranti omfatter alle vores produkter. 

  1. Garanti Periode

Du har 100 dage fra leveringsdato til at anmode om opfyldelse af garantien.

  1. Hvordan Anmoder Du om Garantien

For at benytte dig af vores tilfredshedsgaranti skal du:

  1. Kontakte vores kundeservice ved hjælp af kontaktformularen eller via kontakt@nordicbeyond.dk.
  2. Give en beskrivelse af din utilfredshed samt vedhæfte relevant dokumentation, såsom kvittering eller ordrenummer.
  3. Afvente om det er muligt at returnere
  4. Returnere produktet til (Adressen givet i mailen) sammen med kvitteringen


  1. Kompensationstilbud

Vi tilbyder 100% tilbagebetaling plus fragt.


  1. Behandlingstid

Vi bestræber os på at behandle din garantiansøgning inden for 14 dage efter modtagelse af din anmodning. Du vil modtage en opdatering om status på din garantiansøgning via mail.

  1. Undtagelser

Garantien gælder ikke, hvis produktet er udenfor almen stand. Det vil f.eks. være brand mærker, snit mærker af saks og andet eller uhygiejnisk brugsspor.

  1. Kontaktinformation

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp med vores tilfredshedsgaranti, kan du kontakte os på:

  • E-mail: kontakt@nordicbeyond.dk
  1. Ændringer af Politik

Vi forbeholder os retten til at ændre denne tilfredshedsgaranti efter behov. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på Nordic&beyonds hjemmeside og træder i kraft umiddelbart efter offentliggørelse.